Psací rychlovka při čtvrtku

jestli je teda dneska čtvrtek.

Trochu jsem si popletla okruhy ke zkoušce a najednou jich mám na den asi devět a jsem z toho trochu v nervu. Taky jsem si v knihovně zarezervovala knížku na referát, kterou nakonec nevyužiju. Nejhůř utracených deset korun mýho života. Mám teď o 5% víc energie, protože piju kafe, jinak bych psát nemohla. Určitě se mi to vymstí na nějakým breakdownu. 

Do zelenýho zápisníku jsem si udělala tabulku na nálady a návyky, a s velkým údivem pozoruju, že jsem za celý měsíc postel ustlala jen dvakrát. To je můj level zodpovědnosti. Na druhou stranu se můžu bránit tím, že jsem všechnu svojí zodpovědnost přelila do studování, které mi sice docela vychází, zato dost degraduje mého ducha. 

Když jsem včera jela z práce do knihovny - pro knížku, kterou nepotřebuju - vzpomněla jsem si na Koněvově, jak mi spolužačka na základní škole vyprávěla o nehodě, co tam jednou viděla. Že prý nějaký pán přebíhal vozovku a srazilo ho auto - všude po silnici se pak válely rohlíky a byla tam velká krvavá šmouha. Ta představa mě hrozně poznamenala; před očima jsem měla (a stále mám) asfalt zbarvený do bordó a spoustu pečiva.

"Mít se dobře je fajn." - je to super! 


Comments